Často kladené otázky

1. Môžem si objednaný tovar vyzdvihnúť v kamennej predajni?
Áno po vzájomnej telefonickej dohode.

2. Chcem doručenie urýchliť alebo naopak odložiť, je to možné?
Tovar skladom odosielame štandardne do 24 hod. Snažíme sa, aby sme Vám vyšli v ústrety. Uveďte Vaše požiadavky v poznámke k objednávke alebo nám zavolajte.

3. Moja zásielka je už pár dní v stave expedovaná a ešte stále nedorazila. Čo mám robiť?
Ak je Vaša objednávka expedovaná viac ako 2 pracovné dni, určite nás kontaktujte. Je možné, že Vás prepravca nezastihol na adrese doručenia a nepodarilo sa mu s Vami skontaktovať. Pokiaľ máte ďalšie otázky kontaktujte nás na konzoly@otrade.sk alebo +421 905 33 88 60 .

4. Moja zásielka dorazila nekompletná / poškodená.
Určite nás kontaktujte na čísle +421 905 33 88 60 , konzoly@otrade.sk aby sme mohli zvoliť najlepšie riešenie, ktoré Vám bude vyhovovať.

5. Aké je poštovné?

Štandardná cena poštovného je 6€. U niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých alebo inak zle prepravovateľných tovarov a pri hmotnosti zásielky nad 30 kg a pri objednávkach od 400€ s DPH môže byť cena prepravy zvýšená, o čom budete vždy vopred informovaný. Zásielka môže byť následne rozdelená aj do viacerých balíkov.